Kanonis

Hello dudes! =>


Nu har jag typp megadega brådis, så jag hinner inte skriva så mkt. Ska till Martin o fira hanom. De blir säkört mys =>.

Fasn jag hinner inte uppdatera mej från igår, men jagkan göra en snabbis ^^.

Jag bakade min kladdkaka (namnam =>), gick ut i solen och solade, de e sjykt jobbigt med grannar har jag kommit på ^^. Dom stör närom glor när jag solar, kanske för att jag solar topless och knappt nårra trosor på mej elr för att dom tycker jag har tjockat mej sen förra året XD. Nått avre ärre ^^.



Jag solade typ hela dagn och runt 7 gick jag o jossan iväg och satte oss på pizzeria-taket ^^. Sjyykt förortigt kändes de XD.
men mysigt!



Framåt kvällningen kom äntligen Robin och jag blev gladastaste =>.
men han åkte tidit idag för att han skulle fira påsk me sin family och släkt =<.

Aja nu väntar folk på mej!!!


puss!!!

bäti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback