Duktigt Bätäti!

shööblööö!

Nu är jag härlit äckelsvettig, sprang min långrunda dubbelt upp idag. Fick dåligt självförtroende så jag lyckades trycka ner mej själv så mkt att jag peppade mej till att springa. Låter kanske cepe, I knoo'  men de e sån jag är. Trycker ner mej själv så mkt att mitt dåliga självförtroende blir peppad och då händer de grejjer vill jag säga.
Nu ska jag träna lite också innan de blir duschen. Darn! om man kunde va såhär duktig varje dag >_<.


Btw, Lisa hör av dej om när vi ska till arbetsförmedlingen på måndag.


Blööö, jag blev trött nu.
Määäeen, hadä ääs nåååiijzz duudz!

Bagättifätti


Kommentarer
Postat av: Lisa

jag ska dit klockan 10 på måndag, för den andra var vid 1 och jag ska till frissan vid 2 och vet ju inte hur lång tid de tar... Men följ med :DD

2009-04-04 @ 18:25:58
URL: http://lisaskapar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback